2015. december 3., csütörtök

Panni 5 hónapos



Drága, édes kicsi Panni!

Szó szerint most születtél, és máris 5 hónapos vagy. Aki mostanában lát, mind ámul, hogy milyen nagyra nőttél hirtelen. Olyan okos a nézésed, úgy figyelsz, nem az a mindig szundikáló kis csecsemő vagy már. De még mindig az én apró babám vagy, aki sokat szopizik, hozzám bújva alszik, az én ölemben pihenget a legszívesebben, éjszaka mosolyog álmában, pihepuha és illatos – és ezeket a pillanatokat kincsként őrzöm.
Mostanában a legszívesebben üldögélsz az ölünkben, az etetőszékben (nehezen szántam rá magam, hogy elismerjem már ennek is eljött az ideje, de elővettük, és imádod), a hintában, bárhol, ahol kicsit támaszt valami, és nézelődsz. Mindig nézelődsz. És mindig rágcsálsz. Nagy fognövesztésben lehetsz, mert állandóan csócsálsz valamit, a kezed, a játékaid, rongyocskákat. És az ennivalóinkat is nagyon szeretnéd csócsálni már, így az elkövetkező hónapban elkezdhetsz ismerkedni egy-két gyümölccsel.
Az elmúlt hónapban szinte végig náthás voltál, mégis kedves és jókedvű maradtál, aki mindenkire teli szájjal mosolyog, gőgicsél, annyira örülök, hogy úgy tűnik, végre jól vagy, és elpakolhatom végre a porszívót, amit már simán csak orrszívónak hívtam.
Ügyesen forogsz már mindkét irányba, de még nagyjából biztonságosan le lehet téged tenni, és jó esetben, ugyanott találok rád.
Nem követelsz magadnak nagy figyelmet, mindig békésen vagy el a társaságunkban, de mindenki odavan érted, és nem győzünk csodálni, szeretgetni téged.
7300 grammos vagy, hosszú a hajad, ami, ha vizes őrületesen göndörödik, akárcsak a nővérednek, szépséges kék a szemed, és neked van a legédesebb kis manóarcod a világon, egész nap csak puszilgatnánk téged.
Ma este repülőset játszottunk veled és Emmával, és először kacagtál hangosan, ilyen kedves kis kacagást még nem hallottam soha. Sok-sok első dolog vár rád az elkövetkező időszakban – és én mindennél hálásabb vagyok, hogy megélhetem veled ezeket.
A te kedves, türelmes, vidám kis lényed a legnagyobb ajándék a családunknak, nagyon szeretünk téged:


Mama





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése