2015. október 28., szerda

30 napos fotókihívás / szeptember 22. - október 21.



Day 1 / self portrait 
Kettesben töltött idő a kismadárkámmal, amíg a nagy az oviban van. 



Day 2 / what you wore 
A babámat hordom, minden nap. A kedvenc kendőm és egy kötött pulcsi így az ősz első hivatalos napján. 


 Day 3 / clouds 

Egész nap kék ég és napsütés kísért minket, de az utolsó fényes órában kicsi gyapjúpamacsok gyűltek fölénk. Szép szülinapos nap.


Day 4 / something green 

Ma Emmának betakarítás ünnep volt az oviban. Leginkább a zabpehely készítésről és a búzamagok kipergetéséről mesélt, de azt sem bánta, hogy almás pitét sütöttek tízóraira. Az őszi gyümölcsöket pedig mindig lelkesen falatozza. Hála ezért a sok jóért.


 Day 5 / after dark 

Ha besötétedik, és elalszanak, az én lányaim a legjobbak a világon.


Day 6 / obsession 

Bőven túl sok Jamie könyv sorakozik a polcomon, dehát Jamie...


Day 7 / changes to come

Sosem éreztem olyan gyorsnak a változásokat még, mint most, a második babámmal. Ügyesen mocorog, forog már, kezdi felfedezni maga körül a dolgokat. Attól tartok hamarosan megint kiürülnek az alsó polcok, én meg szaladhatok utána. És ezen a héten 3 hónapos lesz, de ebbe még bele sem merek gondolni.


Day 8 / routine
Évek óta nem keltem ébresztőórára, de idén ősszel újra. Minden reggel a nap előtt kelek, megiszom a kis kávémat csendben, kikészítem Emma ruháját, hallgatom, ahogy a lányok ébredeznek, ahogy Panni nyújtózik, majd kinyitja a szemét és ölelést/szopit kér, aztán Emma is megjelenik kócosan a kis hálóingjében, és kezdődik a napunk.



Day 9 / someone you love
A kis családom - egy lányos apa és a hercegnői. Nem kívánhatok többet. (egy héttel ezelőttről, Gábor születésnapjáról, mert ma ügyel, és hiányzik nekünk)



Day 10 / childhood memory
Sok gyerekkori emlék, amit elmesélhetek a lányaimnak, miközben az ő emlékeiket gyártjuk nap, mint nap.



Day 11 / something blue
A kék a kedvenc színem Pannin, pihe-puha és nagyon kék szemű benne. A mosolyáért meg egyenesen odavagyok.



Day 12 / sunset 
A mai naplementét együtt töltöttük végre. Móka nagylányoknak és a kislányaiknak.



Day 13 / cannot live without
Az olyan hétvégék nélkül, mint ez a mostani volt. Együtt töltött idő, kirándulással, Emma kis barátnőivel, a legkedvesebb barátainkkal, csak négyesben a gyerekekkel, kávéval az ágyikóban, sok játékkal, rengeteg napsütéssel. Ritkán van ennyire békés és lélekfeltöltős hétvégénk, de ezek aranyat érnek!



Day 14 / eyes
Egy kék, egy barna.




Day 15 / silhouette
Kicsi balerina. Amióta egy balettórát megnéztünk szeptemberben (amihez még nagyon kicsi volt), azt vallja magáról, hogy nagyon jól balettozik. Sőt, tegnap pukedlizni is megtanult.



Day 16 / a good habit 
Az esti meseolvasás az egyik legkedvesebb közös szokásunk a lányokkal. Panni az egyik oldalamon, Emma meg a másikon, én mesélek, ők meg a végére elalszanak. Ezek a kedvenceink mostanában.



Day 17 / technology
Állandó szeretem/gyűlölöm kapcsolatban vagyok a telefonommal, és mindazzal, ami benne lakik. A fényképezőgéppel, a levelezéssel, a receptes, gyerekes, ötletes pinekkel, az inspirációval, amit itt találok. Miközben ezekért odavagyok, néha jobb volna nélküle jobban jelen lenni a tevékenységeinkben. Vagy legalábbis törekszem erre.



Day 18 / your shoes
Néhány kötelező őszi kellék: egy kosár alma, hogy kompótot főzzek hétvégére, egy tök, hogy Emma és papa kifaragják, és vadonatúj télicipő mamának, sötétkék és beleugrós, egy álom.



Day 19 / something you want
Egy évvel ezelőtt, erre a válaszom Panni lett volna. Nagyon szerettem volna őt, már rég. És már úton volt, csak én még nem tudtam róla, aztán egy október végi napon nem is hittem el, hogy a kívánságom valósággá válik. Sokat gondolok mostanában arra, hogy pontosan őrá vártam, és nagyon hálás vagyok, hogy ő lett az én kicsi lányom. Nem is kívánhatnék többet. (A képen egy órával a születése után.)



Day 20 / in my bag 
Két táska. Egy nagyon kicsi csak a legszükségesebbnek, telefon, tárca, szívem szerint csak ez lógna rajtam mindig, de miután Emmával párszor ráfáztam, és kölcsönruhába vittem haza egy-egy pelusbaleset után, másodszor bölcsebb vagyok, és hordom magammal mindenhová Panni nagy táskáját is, mindenből váltással, és pótcumival.



Day 21 / faceless self portrait
A két kis mini énemmel. Hazahoztuk ezt a vigyorgombócot az oviból és nagy a boldogság együtt. Hétfő, ma még esősen is szeretünk!



Day 22 / inspirational
Ma este teljesen egyedül, gyerekek nélkül mentem az oviba kézműveskedni, hogy szép lassan apróságokat készítsünk a karácsonyi vásárba. A közösség, a békesség, a magamra szánt idő nagyon jól estek a lelkemnek. És Emmán is ezt érzem az elmúlt egy hónapban, az egyszerűség, a kedves szeretet, az állandó apró szokások, amik itt élnek az oviban, jót tesznek neki, sokkal nyugodtabb, kreatívabb. Jó, hogy idetaláltunk. Én sokat merítek mostanában innen.



Day 23 / patterns 
Nagyon szeretjük a virágmintát errefelé.






Day 24 / animal 
A kedvenc huncut kutyusunk, Lili, aki lassan már 7 éve a családunk tagja, profi ebédtolvaj, Dunában úszó, és nagyon simogatnivaló.





Day 25 / strangers 
Egy este egy csomó idegen között, akik szerint szintén teljesen normális karácsonyi díszeket böngészni október közepén. Szeretünk ikea! (Ui.és még jobban szeretem a legjobb és legtámogatóbb férjemet, aki elhozott ide, megint.)



Day 26 / close up
Az ősz szépséges színei és textúrái. Emma hozott ma nekem egy kosárnyi kicsi tököt a zöldségestől, (ahová teljesen másért ment, kire ütött ez a gyerek?) és azt mondta ez a sárga a legszebb, ezt fotózzam le.


Day 27 / celebration 
Ebben a hónapban éppen 3 éve, hogy megalakult a babaklubunk, ahol Emma a barátnőivel együtt nőtt babából kislánnyá. Ma újra eljöttek hozzá játszani, és reggel Emma másfél órán keresztül készítette nekik a kekszeket, teát töltött a kis bögrékbe és várta őket. Aztán vígan falatoztak és játszottak. Apró kis ünnepi napok.


Day 28 / flowers
Esőcseppek a virágokon. Túl sok eső a lelkemnek az elmúlt napokban.


Day 29 / black and white
Az én kismanóm. Minden nappal cukibb.


Day 30 / self portrait 
Az utolsó nap. Végre napsütésben a Duna-parton a lányaimmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése