2016. január 4., hétfő

Panni fél éves


Drága Panni!

Amikor megszülettél, azonnal belédszerettem, végtelen hála és szeretet töltött el, hogy itt vagy, hogy egészséges vagy, gyönyörű vagy, a mi kislányunk vagy, de azóta minden egyes nap még jobban szeretlek, nem is hiszem el, mert egyre jobban megismerhetem a kedves, bújós, mosolygós személyiségedet, a kis lelkedet, ami mindenért olyan hálás, hallhatom az első kis kacajaidat, a puha szuszogásodat, amikor rajtam alszol, láthatom, ahogy rajongva figyeled a testvéredet, ahogy felfedezel mindent, ami körülvesz. Ez egy csoda nekem. Annyira hálás vagyok, hogy éppen te vagy az én kicsi lányom.
Az elmúlt hónapban sokat nőttél, mostanában minden érdekel, mindent megfognál, megnéznél – és természetesen megennél. Mindent nagyon rágcsálsz, két fogad is kibújt az elmúlt hetekben. Két éles kis karácsonyi fogacska, amik miatt nehezebben, kevesebbet tudtál aludni, de cserébe többet lógtál a mamán (te kis kópé), most viszont még cukibb a két mini egérfoggal a mosolyod. És mindig mosolyogsz, amit mi nagyon-nagyon szeretünk.
Emma mesél, énekel, vicceket mondd neked, te pedig mosolyogsz rá boldogan, mert imádod, ha veled foglalkozik. Az sem zavar, ha ébredés után rögtön a pocakjára húz, és agyon ölelget. Amikor együtt fürödtök, és ő hatalmas ugrásokkal megérkezik melléd a kádba, te pedig csupa víz leszel, akkor kacagsz a legnagyobbakat – így ő még húszat ugrik, míg az egész fürdő nem úszik, de ki állítana meg egy ekkora mókát? Én biztosan nem, mert nagyon szeretem nézni ahogy kezdődnek a ti kis közös kalandjaitok.
Emma még örül, hogy a babája vagy, de azt is nagyon várja, hogy együtt játszhassatok, és mindent, bizony, mindent megtanítson neked. Valahogy én is így vagyok ezzel. Ízlelgetem még a baba-napokat veled, fürdőzöm a percekben, amikor csak ringatlak, amikor szopizol békésen éjjelente, amikor fürdetés után törölgetlek, öltöztetlek, amikor csak fekszünk egymás mellett reggelente, és nézlek téged, titeket Emmával, miközben tudom, hogy hamarosan te is olyan vagány nagylány leszel, mint a nővéred, és örülök neki.
Még nem kezdtél el mászni, de ide-oda gurulsz nagy lendülettel, és pillanatok alatt máshol vagy, mint ahol letettelek téged, és ügyesen ülsz már, ha kicsit megtámasztod magad a kezeddel.
Eszegetni is elkezdtél mostanában, és úgy tűnik örömöd leled a falatozásban, almát, banánt és sütőtököt kóstoltál, és mindegyiket lelkesen kanalaztad.  
Úgy nősz, mint a gomba, folyamatosan csomagolom el a kinőtt ruháidat, már 7780 grammos vagy, kerek pofijú, vigyori, pihe-puha, kékszemű és gombszemű, őrületesen cukin hosszú hajú. A legédesebb nekünk.
Köszönöm, hogy itt vagy velünk Panni, hogy szerethetünk, egy csodálatos kisember vagy!

Nagyon szeretlek:


Mama



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése