2012. február 25., szombat

Emma 3 hetes



Drága kicsi Emmám!

Csodát tettél az érkezéseddel, és csodát teszel a családunkkal azóta is minden nap! Egyik napról a másikra minden megváltozott – tudtuk jól, hogy így lesz, de nem tudtuk elképzelni, hogy milyen lesz, ha majd itt leszel. Milyen leszel te, milyenné teszed az életünket. Csak kérdések voltak bennünk, és te lettél a válasz.
Három hete, az érkezésed előtti péntek este még türelmetlenül feküdtem le aludni. Tudtam, hogy hamarosan velünk leszel, de nem győztem már kivárni – pedig, ha tudtam volna, hogy a hamarosan közelebb van, mint gondolom… Hajnalban arra ébredtem, hogy görcsöl a hasam, majd elmúlik, s aztán újra. Azért imádkoztam, hogy te legyél. 11 órát aludtunk ezen az éjjelen – majd felkeltünk, és már tudtuk, ez volt az utolsó éjszakánk itthon ketten, nélküled. Azóta 11 óra alvás távoli, utópisztikus gondolat nekem, mégis sokkal szebb minden éjjel, mert ha kinyitom a szemem és oldalrabillentem a fejem, téged látlak. Látom, ahogy a puha kis arcod kisimul, ahogy a szájacskád lazán biggyeszted, a szemecskéd lehunyod, az ujjacskáid kedvesen kigördülnek a korábban ökölbe szorított kezecskédből. Látlak, és megnyugszom. Tudom, hogy minden jól van, hogy biztonságban, jó helyen vagyunk, hogy én vagyok a legszerencsésebb ember a világon. Boldogan kelek fel három órakor is az első kis hangra és mozdulatodra, és boldogan nézlek, ahogy éhes kis cápa módjára szopikázol ilyenkor is. Boldogan kezdődik a nap, mert a te ébredezésed kelt – ahogy nyújtózol, csücsörítesz, mosolyogsz, sóhajtasz az egy kész vidámságbonbon, és boldogan ér véget, mert láthatom, ahogy az apa-idődet töltöd (hiszen egyértelmű, hogy a fürcsi és a vacsora után te még egy kis szeretgetésre vágysz az unalmas alvás helyett) – kapaszkodsz a mellkasán vidáman, hallgatod a szívverését, ő meg szorít téged erősen. Jó, hogy így szeretitek egymást. Jó, hogy szeretsz minket. Jó, hogy szerethetünk téged. Nagyon.

Mama

Ui.: Ma, hogy betöltötted a három hetes kort te, a békés, nyugodt, mosolygyáros, aki rendszeresen végigalszod a délelőtti órákat, és délután is szívesen ejtőzöl a hasunkon, ahogy a nagykönyvben meg van írva egy nyűgös kis sajtkukac vagy már éjjel óta, hatalmasra nyílt szemekkel és folyton üres bendővel. De így is imádnivaló vagy, és legalább izmosodik a karom, :-) (és a nagykönyv szerint ez csak mára szól- kíváncsian várom, hogy holnapra befejezed-e ezt a nagy növögetést).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése